Coronita de primavara

Cand minunata noastra artista, Bianca Petroschi, a lansat concursul Vestitorii primaverii imaginatia mea a luat-o la galop, iar prin mintea mea au trecut nenumarate idei. Neavand la indemana ustensile performante, a trebuit sa improvizez si m-am limitat la hartie, un foarfec si un pistol de lipit. Tema era crearea unui cadou pentru cineva drag , folosind si evidentiind unul din simbolurile de mai jos :

  • randunica, un cuib si orice floare de primavara;
  • un iepuras si orice floare de primavara;
  • buburuza, fluturas si orice floare de primavara.

M-am saturat de iarna, asa ca am vrut sa transform acea coronita clasica de Craciun intr-una de primavara. Iubesc fluturii de cand ma stiu, ciresele sunt fructele mele preferate, fie ca sunt verzi sau coapte, iar la casuta mea de la tara sa tot fie vreo 6-7 ani de cand randunelele si-au facut cuib si se intorc in fiecare an acasa de pe meleagurile calde. Asa ca am optat intr-un final pentru crearea unei coronite pe care odihneste un cuib de randunele, in compania batailor suave ale unor aripi de fluture, in mireasma de flori de cires. Pasii de realizare a lucrarii sunt foarte simpli, materialele folosite sunt de prin casa, iar template-urile folosite sunt marca Lia Griffith, Sweet Bio Design, Paper Crafter, Free pretty things for you.

Fluturii sunt imprimati pe carton alb de 160gr si apoi decupati. Template-ul pentru fluturi il gasiti aici: Watercolor Butterflies (marca Lia Griffith). Tot pe carton alb de 160gr, transformat in hartie scrapbook, am imprimat forma randunicii si apoi am decupat. Template-ul pentru randunica il gasiti aici: Bye bye birdy (marca Paper Crafter). Modelul hartiei: fata – Sweet Lolla (marca Sweet Bio Design ), verso – Polka Dots (marca Free pretty things for you).

Bye bye birdy

Bye bye birdy

Coronita am format-o dintr-o paturica veche a unuia din baietii mei. Am impaturit-o in doua, apoi am facut-o sul, am unit capetele si le-am cusut. Apoi, am infasurat pe ea un fir de lana de la o caciula desirata. 2015-03-14 22.18.58 2015-03-14 22.28.57 Florile de cires sunt confectionate din hartie creponata si lipite pe o crenguta uscata, rupta de la Fuchsia mea. Template-ul pentru florile de cires il gasiti aici: Cherry Blossom (marca Lia Griffith). 2015-03-15 10.08.48   2015-03-15 11.05.33 Cuibul de randunele e realizat astfel: un capac de plastic de la o cutie de vata de zahar l-am invelit intr-o bucata de panza de sac (care inainte a acoperit un dop de la o sticla de afinata), iar inauntru capacului am pus o mana de iarba artificiala luata de la un cos de flori pe care l-am primit la ziua mea si vreo 4 bucatele de scoarta de copac pe care le-am “furat” de la pretioasa mea orhidee mov. (de cuib am fost atat de entuziasmata, incat mi-am dat seama abia dupa ce l-am terminta ca nu am facut poza in timpul lucrului). 2015-03-17 08.58.15.1 Dupa ce toate elementele au fost realizate, le-am atasat coronitei cu ajutorul pistolului de lipit si am adaugat fundita facuta cu ajutorul picioruselor din Trusa Ultimate Pro – Crafters Companion de la Craft Mall. 2015-03-17 08.58.03.1 Si rezultatul final, la care n-am putut rezista sa nu adaug un tus final de … putin mov (pana).

Coronita de primavara

Coronita de primavara

4 thoughts on “Coronita de primavara

  1. Pana maine,sunt nevoita sa ma abtin de la orice fel de comentarii legate de acest articol si de continut,in schimb te felicit pentru blog,si iti doresc sa te dezvolti frumos.Te pup,si-ti urez succes pentru orice vrei sa realizezi pe viitor !

    Liked by 1 person

  2. Pingback: Cos cu trandafiri din hartie | Eleni's Handmade

Leave a Reply

