Cos cu trandafiri din hartie

Din dragoste pentru papercraft  si din dorinta de a darui, am creat un mic suvenir pentru o persoana foarte draga sufletului meu – un cos cu trandafiri din hartie. Dupa cum spuneam si intr-unul din tutorialele anterioare, dotarea mea la capitolul ustensile e deocamdata precara, asa ca materialele folosite au fost, din nou, de prin casa.

Pentru realizarea cosului de trandafiri veti avea nevoie de:

  • un cosulet si o bucata de burete pentru aranjamente florale
  • un ziar sau o revista – pentru a fixa buretele in cosulet
  • carton alb (eu am folosit de 120g) – pe care il puteti imprima cu modelul dorit sau carton colorat
  • foarfec pentru decuparea florilor
  • pistol de lipit si banda izolatoare verde
  • agrafe de birou, paie de suc, bete de bambus
  • lac de protectie sau adeziv pentru decoupage
  • tusiere, culori, carioci, elemente decorative (fluturi, buburuze, margele) – aici imaginatia voastra isi poate lua zborul.

Template-ul pentru trandafiri il gasiti aici (e marca Lia Griffith).

Dupa ce am decupat petalele, neavand alt lac de protectie la indemana, le-am dat cu un strat de adeziv folosit in tehnica decoupage care, dupa uscare, devine transparent si da un aspect lucios petalelor.

Din agrafe de birou, pe care le-am indreptat, am facut sarma pe care am folosit-o pe post de tulpina pentru trandafiri. La unul din capete am rulat putin varful pentru o fixare mai buna intre petale.

2015-04-14 22.57.57

 

Dupa ce s-au uscat petalele, am asamblat fiecare trandafir in parte cu ajutorul pistolului de lipit si apoi am curbat fiecare petala cu ajutorul unui penson. Pentru un aspect mai aproape de cel natural, din loc in loc am adaugat cate o tusa de culoare petalelor.

Pentru ca sarma de la agrafele de birou era prea subtire si scurta, m-am folosit de niste paie de suc si bete de bambus pentru crearea tulpinei. Intr-un capat al paiului am introdus sarma, in celalalt capat batul de bambus pe care l-am rupt la dimensiunea dorita, in asa fel incat sa il pot aranja in cos. Si pentru ca tulpina florii trebuia sa se apropie de realitate, am invelit-o in banda izolatoare verde.

2015-04-17 20.53.11

 

2015-04-17 20.53.31

2015-04-17 20.53.37

2015-04-17 20.53.43

 

Aranjamentul florilor in cos si restul detaliilor depinde numai de imaginatia voastra.

 

2015-04-20 08.56.11

2015-04-20 08.56.23

2015-04-20 08.56.34

 

Cos cu trandafiri din hartie

 

 

 

12 thoughts on “Cos cu trandafiri din hartie

  1. Pingback: DIY - Cos cu trandafiri din hartie - InspiratieDIY

  2. Pingback: Flori de “Nu-ma-uita” din hartie creponata | Eleni's Handmade

  3. Pingback: DIY - Punguta pentru cadouri - InspiratieDIY

Leave a Reply

